Wymiania towaru

Towar możesz wymienić na nowy, uzyskać naprawę lub odesłać go i uzyskać zwrot wszystkich poniesionych kosztów, jeżeli:

  • jest on niezgodny z zamówieniem lub
  • ma wady fabryczne lub
  • uległ uszkodzieniu w trakcie transportu

W razie stwierdzenia wady lub niezgodności z zamówieniem, prosimy o niezwłoczny kontakt w celu ustalenia dalszego sposobu postępowania.

Wraz ze zwracanym towarem należy odesłać dowód zakupu (paragon lub faktura).

Uwaga:

Przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia, należy w obecności kuriera dokonać jej otwarcia i ewentualnie sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej z nami w celu wyjaśnienia sprawy. 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującymi przepisami (szczegóły w regulaminie) jako klient masz prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 10 dni od jego otrzymania. Musisz jednak odesłać go do nas na własny koszt.

Towar musi być zwrócony dokładnie w takim stanie, w jakim został wysłany, wraz z oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniem, dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT) i wypełnionym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy.


Nasi partnerzy:

Zapraszamy do:

Przerwa wakacyjna

Informujemy że z powodu przerwy wakacyjnej składanie zamówień jest niemożliwe.

Przepraszamy za utrudnienia.

Informujemy, że na swoich stronach, Anabelle Anna Nowak-Sołtysiak wykorzystuje wraz z innymi podmiotami współpracującymi pliki cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych i w celu dostosowania serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Korzystając z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Przejdź do strony Polityka prywatności, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies.

close